2016. január 29., péntek

A Coca-Cola gyártása Ausztriában

A Coca - Cola gyártása Ausztriában


A Coca - Cola Hellenic Ausztria cég az egyik legnagyobb vállalat az alkoholmentes italok gyártása területén Ausztriában és a Coca-Cola Company franchise palackozója.

A cég akár 8,4 millió embert is el tud látni üdítőitalokkal, és készít egyedi portfóliót minőségi márka terjesztésére. A koncepciójuk, hogy a piacon lelkesen vállalják a vezető szerepet. Fontos a vállalat társadalmi felelősségvállalása.

Ausztriában 1929 óta palackozzák a Coca - Colát.


A cég bécsi székhelyű, de a palackozó üzem Nemesvölgyben (Edelstal) található. Ebben az üzemben a gyártáshoz Römerquelle ásványvizet használnak fel.

A vállalat több mint 1.000 embert foglalkoztat és a munkahelyek közvetett támogatására 10-szer annyi alkalmazottat az értéklánc alapján.

A cég arra törekszik, hogy a preferált szállító ügyfeleknek különféle programokkal segítenek, amelyekkel támogatják, azt a több mint 50.000 ügyfelet, akik eladják a termékeket a fogyasztóknak.

A cég része a Coca - Cola Hellenic Csoportnak, amely az egyik legnagyobb palackozó üzemek a Coca - Cola Company-n belül világszerte, és a legjelentősebb Európában. A Coca - Cola Hellenic csoport 28 országban képviselteti magát és szolgál ki több mint 581 millió embert. Az anyavállalat, a Coca - Cola Hellenic csoport székhelye Svájcban található. Londonban prémium tőzsdéken jegyzik a céget, illetve másodlagos tőzsdei listákon Athénban és New York-ban.

A cég termék portfóliója


A cég széles italválasztékot gyárt, értékesít és terjeszt, amelyek legnagyobb része a Coca-Cola Company bejegyzett védjegyei.

A termékkínálat:


  • A vezető márkák: Coca-Cola, Diet Coke, Fanta és a Sprite
  • Regionális márkák, mint a Römerquelle ásványvíz 
  • A tulajdonában lévő egyéb, engedéllyel rendelkező márkák, mint a Nestea


A termékportfóliókkal folyamatosan keresik az új lehetőségeket, bővíteni a kínálatot a fogyasztók számára. Ausztriában a legnagyobb választék. A vállalat számos intézkedést alkalmaz annak érdekében, hogy termékeik a legmagasabb minőséget biztosítsák a vásárlóközönségnek.

Fenntarthatóság


Ahhoz, hogy a vállalat sikeres legyen a hosszú távon, az kell, hogy minimalizálják a környezetre és az életminőségre gyakorolt hatását azokon a helyeken, ahol a cég működik. Sok éve elkötelezettek e cél érdekében.

Mivel egyre több a kihívás a fenntarthatóság terén, különös figyelmet fordítanak azokra a témákra, amelyek relevánsak a cég és az érdekelt felek prioritásával. Ezek közé tartozik:

  • Vízgazdálkodás
  • Energia és Klímavédelem
  • Csomagolás és újrahasznosítás
  • A fogyasztók egészsége
  • Munkavállalók fejlesztése
  • A beszállítók bevonása
  • Előnyök a közösség számára 
  • Globalizáció


Ezeken a területeken már megvannak a célkitűzések. Értékelik és felülvizsgálják a fejlődést, szigorúbban, mint a vállalat többi egységénél. A cég ragaszkodik a vezető külső szabványokhoz és módszerekhez, valamint az átláthatósághoz.